Режим роботи абонентських відділів АЛЬФА ТВ |
Опубліковано: 17.03.2020 |
Шановні абоненти!
У зв'язку з карантином ми переводимо на віддалену роботу своїх співробітників і тимчасово, до закінчення карантину, припиняємо прийом клієнтів в центрах обслуговування абонентів.
Однак, контакт-центр і технічна підтримка продовжують свою роботу в телефонному режимі, а оперативні технічні служби компанії працюють штатно, з обов'язковим дотриманням правил безпеки, з використанням захисних засобів.
Оплату наших послуг як і раніше можна зробити в терміналах системи моментальних платежів або з використанням платіжних карт в Особистому кабінеті
Нагадуємо, що всю інформацію, необхідну для оплати послуг відповіді можна отримати зателефонувавши за телефонами:
Диспетчерська служба щодня з 09.00 до 20.00 *:
Центр технічної підтримки (цілодобово):
На період карантину у кожного абонента буде можливість отримати кредит на послуги не виходячи з дому в Особистому кабінеті.
Найкраща стратегія уникнення зараження коронавируса COVID-19 - організувати роботу і навчання через Інтернет і залишатися вдома, щоб зменшити кількість контактів з іншими людьми. Ми як провайдер зробимо все, щоб зв'язок був надійна і стабільна.
У зв'язку з карантином ми переводимо на віддалену роботу своїх співробітників і тимчасово, до закінчення карантину, припиняємо прийом клієнтів в центрах обслуговування абонентів.
Однак, контакт-центр і технічна підтримка продовжують свою роботу в телефонному режимі, а оперативні технічні служби компанії працюють штатно, з обов'язковим дотриманням правил безпеки, з використанням захисних засобів.
Оплату наших послуг як і раніше можна зробити в терміналах системи моментальних платежів або з використанням платіжних карт в Особистому кабінеті
Нагадуємо, що всю інформацію, необхідну для оплати послуг відповіді можна отримати зателефонувавши за телефонами:
Диспетчерська служба щодня з 09.00 до 20.00 *:
- (048) 740- 05-30 ( багатоканальний);
- (048) 731-18-67
- (048) 777-94-10
- (048) 715-56-67
Центр технічної підтримки (цілодобово):
- (048) 740-05-25 ( багатоканальний);
- (0482) 32-43-84
- (048) 717-32-67
- (098) 894-22-11
- (093) 684-22-11
- (099) 415-22-11
На період карантину у кожного абонента буде можливість отримати кредит на послуги не виходячи з дому в Особистому кабінеті.
Найкраща стратегія уникнення зараження коронавируса COVID-19 - організувати роботу і навчання через Інтернет і залишатися вдома, щоб зменшити кількість контактів з іншими людьми. Ми як провайдер зробимо все, щоб зв'язок був надійна і стабільна.